• Zwroty i reklamacje

Istnieją dwa sposoby zgłaszania reklamacji produktowych. Możesz skorzystać z rękojmi sprzedawcy lub z gwarancji producenta jeżeli do produktu została dołączona karta gwarancyjna.

Gwarancja producenta

Szczegółowe warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta. Jeśli w karcie gwarancyjnej nie został podany konkretny termin, gwarancja obowiązuje 2 lata od otrzymania produktu.Najszybszą metodą obsługi reklamacji z tytułu gwarancji jest Twój bezpośredni kontakt z punktem serwisowym lub działem wsparcia producenta wskazanym w karcie gwarancyjnej.
Termin i sposób rozpatrzenia reklamacji wynikają bezpośrednio z warunków określonych przez gwaranta. 
Szczegółowe informacje odnośnie zwrotów i reklamacji oraz gwarancji znajdziesz w naszym REGULAMINIE SPRZEDAŻY

Reklamacja

Jeśli otrzymałeś od nas wadliwy towar, to masz oczywiście prawo go reklamować. Reklamację należy składać poprzez formularz kontaktowy na adres mailowy info@bentui.pl w ciągu 14 dni od zakupu towaru.
Szczegółowe informacje odnośnie zwrotów i reklamacji oraz gwarancji znajdziesz w naszym REGULAMINIE SPRZEDAŻY

Rękojmia

Reklamację produktu z tytułu rękojmi możesz zgłosić jeżeli przed upływem 2 lat od dnia otrzymania produktu stwierdzisz, że jest on uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem. Złożoną przez Ciebie reklamację rozpatruje BENTUI tel. 792 365 411 lub mail info@bentui.plW przypadku uznania reklamacji naprawimy reklamowany produkt, a jeżeli naprawa wymagać będzie nadmiernych kosztów, zaproponujemy wymianę produktu na nowy. Jeśli zdarzy się, że reklamowany produkt nie jest dostępny w sprzedaży własnej empik.com, np. ze względu na wyczerpanie nakładu lub wycofanie ze sprzedaży w sklepie empik.com dokonamy zwrotu środków.Twoją reklamację rozpatrzymy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania produktu.
Szczegółowe informacje odnośnie zwrotów i reklamacji oraz gwarancji znajdziesz w naszym REGULAMINIE SPRZEDAŻY
  • Sklep zamknięty

Sklep w modernizacji, zapraszamy wkrótce!