• Dostawa

Koszt przesyłki kurierskiej:

- paczka opłacona do 2kg - 14,50 zł brutto,

- paczka opłacona do 5kg - 15,00 zł brutto

- paczka opłacona do 10kg - 16,00 zł brutto,

- paczka opłacona do 15kg - 17,00 zł brutto,

- paczka opłacona do 30kg - 18,00 zł brutto,

- paczka opłacona do 40kg - 40,00 zł brutto,

- paczka opłacona do 60kg - 45,00 zł brutto,

- paczka opłacona do 80kg - 60,00 zł brutto,

Dostawa do paczkomatów Inpost :

- paczka do 2kg - 11,90 zł brutto

- paczka do 5kg - 12,90zł brutto

- paczka do 10kg - 13,90zł brutto

 

PUNKTY PARTNERSKIE POCZTY POLSKIEJ

  • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie, którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie Poczty Polskiej.
  • Kiedy przesyłka będzie dostarczona do wybranego przez Ciebie sklepu Żabka otrzymasz SMS z zaproszeniem po odbiór paczki.
  • Przy odbiorze niezbędne jest wprowadzenie kodu odbioru z wiadomości sms.
  • Paczka będzie czekała na odbiór przez 7 dni. Data, do kiedy można ją odebrać będzie podana w wiadomości SMS.
  • Zamówienie nieodebrane zostanie zwrócone do magazynu.
  • Infolinia: 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora), (+48) 438 420 600 z telefonu komórkowego i z zagranicy (opłata wg cennika operatora) - czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00.

PUNKT ODBIORU

  • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie, którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie Poczty Polskiej.
  • Poczta w komunikacji SMS będzie informować o statusie przesyłki – preawizo o nadaniu paczki oraz awizo SMS, kiedy przesyłka będzie dostarczona do wybranego przez Ciebie Urzędu Pocztowego.
  • Dla przesyłki opłaconej z góry w wiadomości SMS podany będzie kod odbioru.
  • Przy odbiorze niezbędne jest okazanie dowodu osobistego.
  • Paczka będzie czekała na odbiór poczcie przez 7 dni. Data, do kiedy można ją odebrać będzie podana w wiadomości SMS.
  • Zamówienie nieodebrane zostanie zwrócone do magazynu.
  • Infolinia: 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora), (+48) 438 420 600 z telefonu komór-kowego i z zagranicy (opłata wg cennika operatora) - czyn-na od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00.

PUNKTY PARTNERSKIE POCZTY POLSKIEJ

  • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie, którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie Poczty Polskiej.
  • Kiedy przesyłka będzie dostarczona do wybranej przez Ciebie stacji Orlen otrzymasz SMS z zaproszeniem po odbiór paczki.
  • Przy odbiorze niezbędne jest okazanie dowodu osobistego.
  • Paczka będzie czekała na odbiór przez 6 dni. Data, do kiedy można ją odebrać będzie podana w wiadomości SMS.
  • Zamówienie nieodebrane zostanie zwrócone do magazynu.
  • Infolinia: 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora), (+48) 438 420 600 z telefonu komórkowego i z zagranicy (opłata wg cennika operatora) - czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00.

PACZKOMATY INPOST

  • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie InPost.
  • InPost poinformuje za pomocą wiadomości mailowej oraz SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz przekaże właściwy kod odbioru.
  • Przesyłki InPost są dostarczane 24h/7dni w tygodniu.
  • Czas odbioru przesyłki to 48h od momentu włożenia jej do paczkomatu. Może być ona odebrana przez dowolną osobę znającą kod odbioru oraz numer telefonu, z którego została nadana paczka.
  • Od 16 marca przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór, jak dotychczas – przez 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy. Analogiczną zmianę wprowadzamy również dla przesyłek kurierskich – w przypadku, gdy nie uda się ich doręczyć bezpośrednio do Odbiorcy (podejmujemy dwie próby doręczenia), przesyłki trafią do Nadawcy.
  • Infolinia: 722 444 000 – dla telefonów komórkowych, 801 400 100 - dla telefonów stacjonarnych - czynna od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 21:00.
  • Inpost udostępnia funkcjonalność zdalnego otwierania skrytek Paczkomatów poprzez aplikację mobilną "Inpost Mobile" dostępność na Android, IOS oraz appgallery.

DOSTAWA KURIEREM

 

KURIER POCZTOWY

  • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie Poczty Polskiej.
  • Poczta poinformuje za pomocą wiadomości SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz awizacji przesyłki.
  • Kurier pocztowy podejmie próbę doręczenia zamówienia tylko raz. Jeśli nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, zostawi awizo.
  • Nieodebrane zamówienie czeka na poczcie przez 7 dni.
  • W przypadku niedoręczenia zamówienia, zostanie ono zwrócone do magazynu.
  • Infolinia: 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora), (+48) 438 420 600 z telefonu komórkowego i z zagranicy (opłata wg cennika operatora) - czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00 .

KURIER DHL

  • Jak tylko wyślemy Twoje zamówienie z magazynu, otrzymasz e-mail'em numer listu przewozowego paczki. Wpisz go na stronie DHL, aby śledzić status jej doręczenia. Usługa śledzenia będzie aktywna po zeskanowaniu przesyłki w sortowni DHL, czyli najpóźniej po północy. DHL wyśle Ci SMS z informacją o planowanym doręczeniu. Na tym etapie możesz skorzystać z usługi przekierowania paczki na inny adres.
  • DHL dostarcza paczki w godzinach 8:30 - 16:30 w dni robocze. Pierwsza próba dostarczenia nastąpi kolejnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu. DHL wyśle Ci SMS z informacją o planowanym doręczeniu i możliwości przekierowania paczki na inny adres lub termin.
  • Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, a paczka nie wymaga opłacenia przy obiorze, wysłany zostanie SMS z informacją do którego punktu ServicePoint została przekazana. Paczka czeka na odbiór 7 dni kalendarzowych. Dla paczek z opcją pobrania, DHL podejmie drugą próbę dostarczenia w ciągu kolejnych 2 dni.
  • Dla paczek pobraniowych po obu nieudanych próbach dostarczenia przesyłki, zostanie ona przekazana do Terminala DHL, którego adres znajdziesz na awizo/ w SMS: e-awizo. Tam czekać będzie na Ciebie 7 dni kalendarzowych, nieodebrane w tym terminie wróci do naszego magazynu.
  • Infolinia: + 48 42 634 53 45 - Contact Center pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7–20 oraz w soboty w godzinach 7-14.

KURIER UPS

  • Jak tylko wyślemy Twoje zamówienie z magazynu otrzymasz e-mail'em numer listu przewozowego paczki. Wpisz go na stronie UPS, aby śledzić status jej doręczenia.
  • UPS dostarcza paczki w godzinach 9:00 - 18:00 w dni robocze. Próba doręczenia nastąpi kolejnego dnia (roboczego) po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu.
  • Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem i będzie miał dostęp do skrzynki pocztowej - zostawi awizo.
  • Jeżeli w pobliżu znajduje się Punkt odbioru UPS – będzie można odebrać przesyłkę właśnie tam lub skontaktować się z UPS i ustalić inny sposób dostarczenia. Wszelkie informacje wraz z adresem Punktu odbioru będą podane na awizo.
  • W Punkcie Odbioru UPS zamówienie czekać będzie na Ciebie 10 dni kalendarzowych, nieodebrane w tym terminie wróci do naszego magazynu.
  • Infolinia: (+48) 22 534 00 00 – godziny pracy od poniedziałku do piątku : 7:30 – 20:00.

KURIER DPD

  • Jak tylko wyślemy Twoje zamówienie z magazynu otrzymasz e-mail'em numer listu przewozowego paczki. Wpisz go na stronie DPD, aby śledzić status jej doręczenia.
  • W dniu przejęcia przesyłki do doręczenia przez kuriera DPD odbiorca otrzyma wiadomość e-mail z informacją o planowanym doręczeniu paczki
  • UPS dostarcza paczki w godzinach 9:00 - 21:00, godziny mogą się różnić w zależności od kodu pocztowego.
  • W przypadku nie zastania odbiorcy pod wskazanym adresem otrzymasz wiadomość email o nieudanej próbie doręczenia. Następnego dnia roboczego kurier DPD podejmie kolejną próbę doręczenia twojej przesyłki. Po dwóch nieudanych próbach doręczenia kurier skieruje przesyłkę do Punktu DPD Pickup do odbioru osobistego. Po skierowaniu przesyłki do Pickup otrzymasz kolejne powiadomienie mail z informacją gdzie i w jakim czasie możesz odebrać paczkę..
  • W Punkcie Odbioru DPD zamówienie czekać będzie na Ciebie do 3 dni roboczych, nieodebrane w tym terminie wróci do naszego magazynu.
  • Infolinia: (+48) 801 400 373 lub (+48) 22 577-55-55 — godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 — 18:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00.

Jak dostarczymy Twoje zamówienie za granicę Polski?

KURIER UPS

  • Lista państw, do których wysyłamy paczki kurierem UPS: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Monako, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy.
  • Zamówienie dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej będzie doręczone w ciągu 3-5 dni roboczych od dnia wysłania z naszego magazynu.
  • Do maila potwierdzającego wysyłanie zamówienia dołączamy informację o numerze listu przewozowego z linkiem do strony, na której można samodzielnie sprawdzić status doręczenia.
  • UPS dostarcza paczki w godzinach 9:00 - 18:00 w dni robocze. Próba doręczenia nastąpi kolejnego dnia (roboczego) po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu.
  • Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem i będzie miał dostęp do skrzynki pocztowej - zostawi awizo.
  • Jeżeli w pobliżu znajduje się Punkt Odbioru UPS – będzie można odebrać przesyłkę właśnie tam lub skontaktować się z UPS i ustalić inny sposób dostarczenia. Wszelkie informacje wraz z adresem Punktu Odbioru będą podane na awizo.
  • W Punkcie Odbioru UPS zamówienie czekać będzie na Ciebie 10 dni kalendarzowych, nieodebrane w tym terminie wróci do naszego magazynu.

POCZTA POLSKA

Przesyłka priorytetowa

  • Pocztą Polską wysyłamy paczki do wszystkich krajów, które nie są wymienione powyżej w sekcji Kurier UPS.
  • Zamówienie dostarczane za pośrednictwem Poczty Polskiej będzie doręczone w ciągu 5-14 dni roboczych od chwili nadania.
  • Czasy doręczeń dla każdego kraju są podane na stronie Poczty Polskiej.
  • Ze względu na sytuację związaną z COVID-19 wysyłka zamówień przez Pocztę Polską do wybranych Państw jest zawieszona. Aktualna lista Państw, których dotyczą ograniczenia znajduje się na stronie: https://www.poczta-polska.pl/poczta-polska-ponownie-rozszerza-mozliwosc-wysylania-przesylek-zagranicznych/. Ograniczenie wysyłki dotyczy kategorii paczki pocztowe dla Państw oznaczonych "x" lub "x paczka priorytetowa".
  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny